Colleges & Universities in Abbeville County, SC

There are 7 Colleges & Universities in Abbeville County, South Carolina, serving a population of 24,788 people in an area of 491 square miles. There is 1 College & University per 3,541 people, and 1 College & University per 70 square miles.

In South Carolina, Abbeville County is ranked 2nd of 46 counties in Colleges & Universities per capita, and 15th of 46 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Abbeville County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Abbeville County Colleges & Universities.

Erskine College 1 Bonner Street Due West, SC College & University, Library

Erskine College Business Office 2 Washington Street Due West, SC College & University, Government Contractor

Erskine College Softball Locker Room 4 Bonner Street Due West, SC

Erskine Theological Seminary 201 South Main Street Abbeville, SC College & University, Seminaries