Colleges & Universities in Becker County, MN

There are 4 Colleges & Universities in Becker County, Minnesota, serving a population of 33,552 people in an area of 1,315 square miles. There is 1 College & University per 8,388 people, and 1 College & University per 328 square miles.

In Minnesota, Becker County is ranked 26th of 87 counties in Colleges & Universities per capita, and 33rd of 87 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Becker County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Becker County Colleges & Universities.

First Baptist Chr-Park Rapids 909 8th Street West Park Rapids, MN College & University, Private School, Religious Education

Park Rapids Area Schools Community Education 301 Huntsinger Avenue Park Rapids, MN

University Of Minnesota 28131 University Circle Park Rapids, MN

University Of Minnesota 201 Fair Avenue Park Rapids, MN