Colleges & Universities in Burnsville, MN

There are 4 Colleges & Universities in Burnsville, Minnesota, serving a population of 61,302 people in an area of 25 square miles. There is 1 College & University per 15,325 people, and 1 College & University per 6 square miles.

In Minnesota, Burnsville is ranked 102nd of 1018 cities in Colleges & Universities per capita, and 81st of 1018 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Burnsville Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Burnsville Colleges & Universities.

Fairview-University Med Center 201 East Nicollet Boulevard Burnsville, MN

Full Gospel Witnesses Bible Institute All Correspondences; Mail To: College Administrations Building: 13109 East Manor Boulevard Burnsville, MN

Laura Ehlert Psyd 12940 Harriet Avenue South Suite 250 Burnsville, MN

Ridges Medical Center 201 East Nicollet Boulevard Burnsville, MN College & University, Government Contractor