Colleges & Universities in Clark County, IN

There are 6 Colleges & Universities in Clark County, Indiana, serving a population of 114,893 people in an area of 373 square miles. There is 1 College & University per 19,148 people, and 1 College & University per 62 square miles.

In Indiana, Clark County is ranked 45th of 92 counties in Colleges & Universities per capita, and 20th of 92 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Clark County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Clark County Colleges & Universities.

Border Business & Finance Academies 301 West Street Borden, IN Business Education

Bottle Magic 127 West Court Avenue Jeffersonville, IN Business Education

Caris College 2780 Jefferson Center Way Suite 102 Jeffersonville, IN Business Education

Icof Colleges Seminary & Universities 42 Forest Drive Jeffersonville, IN