Colleges & Universities in Colleyville, TX

There are 4 Colleges & Universities in Colleyville, Texas, serving a population of 25,557 people in an area of 14 square miles. There is 1 College & University per 6,389 people, and 1 College & University per 3 square miles.

In Texas, Colleyville is ranked 150th of 2209 cities in Colleges & Universities per capita, and 111st of 2209 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Colleyville Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Colleyville Colleges & Universities.

Ehs Indiana University 5003 Colleyville Boulevard Colleyville, TX

Institute Of Natural Healing Sciences 4100 Felps Drive Suite East Colleyville, TX Business Education, Vocational Education

JFMI College Of Ministry 1901 Industrial Boulevard Suite 100 Colleyville, TX College & University, Religious Education

New Dallas Youth Hockey Association 3901 Street James Court Colleyville, TX