Colleges & Universities in Cordele, GA

There are 4 Colleges & Universities in Cordele, Georgia, serving a population of 10,901 people in an area of 11 square miles. There is 1 College & University per 2,725 people, and 1 College & University per 2 square miles.

In Georgia, Cordele is ranked 81st of 752 cities in Colleges & Universities per capita, and 70th of 752 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Cordele Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Cordele Colleges & Universities.

Albany State University 134 West 11th Avenue Cordele, GA College & University, Religious Education

Cordele Ombudsman Education Service 3002 Frontage Road Cordele, GA Business Education

Darton State College 134 West 11th Avenue Cordele, GA

South Ga Technical College 402 North Midway Road Cordele, GA Post-Secondary Education