Colleges & Universities in Crawford County, MO

There are 5 Colleges & Universities in Crawford County, Missouri, serving a population of 24,387 people in an area of 743 square miles. There is 1 College & University per 4,877 people, and 1 College & University per 148 square miles.

In Missouri, Crawford County is ranked 23rd of 115 counties in Colleges & Universities per capita, and 34th of 115 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Crawford County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Crawford County Colleges & Universities.

Arizona State University 30 Neff Road Leasburg, MO

County Government Steelville 302 Water Street Steelville, MO College & University, County Government Office

University Of Cosmetology 100 West Main Street Sullivan, MO Barber & Beauty Lessons, Business Education, Vocational Education

University Of Missouri 164 Bales Road Cook Station, MO