Colleges & Universities in Crisp County, GA

There are 4 Colleges & Universities in Crisp County, Georgia, serving a population of 23,005 people in an area of 273 square miles. There is 1 College & University per 5,751 people, and 1 College & University per 68 square miles.

In Georgia, Crisp County is ranked 19th of 159 counties in Colleges & Universities per capita, and 39th of 159 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Crisp County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Crisp County Colleges & Universities.

Albany State University 134 West 11th Avenue Cordele, GA College & University, Religious Education

Cordele Ombudsman Education Service 3002 Frontage Road Cordele, GA Business Education

Darton State College 134 West 11th Avenue Cordele, GA

South Ga Technical College 402 North Midway Road Cordele, GA Post-Secondary Education