Colleges & Universities in Des Plaines, IL

There are 5 Colleges & Universities in Des Plaines, Illinois, serving a population of 58,805 people in an area of 15 square miles. There is 1 College & University per 11,761 people, and 1 College & University per 2 square miles.

In Illinois, Des Plaines is ranked 201st of 1547 cities in Colleges & Universities per capita, and 152nd of 1547 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Des Plaines Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Des Plaines Colleges & Universities.

Aquarius Institute Of Computer Sciences 911 East Touhy Avenue Des Plaines, IL Business Education, Computer Training Services, Special Needs Education

Archdiocese Of Chicago Education Office 567 West Algonquin Road Des Plaines, IL

Career Academy For Nails 1192 Lee Street Des Plaines, IL Barber & Beauty Lessons, Business Education, Private School

East Maine School Early CHLDHD 10100 Dee Road Des Plaines, IL