Colleges & Universities in Dickson County, TN

There are 6 Colleges & Universities in Dickson County, Tennessee, serving a population of 51,341 people in an area of 490 square miles. There is 1 College & University per 8,556 people, and 1 College & University per 81 square miles.

In Tennessee, Dickson County is ranked 24th of 95 counties in Colleges & Universities per capita, and 25th of 95 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Dickson County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Dickson County Colleges & Universities.

Art Institute Of Charlotte 2110 Double Ridge Road Charlotte, TN Art Classes, College & University, Cooking Classes, Interior Design Tuition

Freed-Hardeman University 855 Highway 46 South Dickson, TN

Larry F Palmer Ph D 402 Center Avenue Dickson, TN

Tennessee College Of Applied Technology-Dickson 740 Highway 46 South Dickson, TN