Colleges & Universities in Fayette County, PA

There are 6 Colleges & Universities in Fayette County, Pennsylvania, serving a population of 133,160 people in an area of 791 square miles. There is 1 College & University per 22,193 people, and 1 College & University per 131 square miles.

In Pennsylvania, Fayette County is ranked 52nd of 67 counties in Colleges & Universities per capita, and 42nd of 67 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Fayette County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Fayette County Colleges & Universities.

College Heather 768 Fayette City Road Fayette City, PA

Fayette County Edu Center 140 North Beeson Avenue Uniontown, PA Post-Secondary Education

Jo Ellas Personal Care 42 West Vine Street Mount Pleasant, PA

Laurel Business Institute 18 North Beeson Boulevard Uniontown, PA College & University, Elementary School, Secretarial Courses