Colleges & Universities in Fergus Falls, MN

There are 5 Colleges & Universities in Fergus Falls, Minnesota, serving a population of 13,606 people in an area of 15 square miles. There is 1 College & University per 2,721 people, and 1 College & University per 2 square miles.

In Minnesota, Fergus Falls is ranked 42nd of 1018 cities in Colleges & Universities per capita, and 49th of 1018 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Fergus Falls Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Fergus Falls Colleges & Universities.

Community Behavioral Health Hospital Fergus Falls 1801 West Alcott Avenue Fergus Falls, MN

Education Minnesota Department 1001 East Mount Faith Avenue Fergus Falls, MN Business Education

M State Fergus Falls 1414 College Way Fergus Falls, MN

University Of Minnesota Extension 220 West Washington Avenue Suite 201 Fergus Falls, MN