Colleges & Universities in Greenville, MS

There are 4 Colleges & Universities in Greenville, Mississippi, serving a population of 31,934 people in an area of 27 square miles. There is 1 College & University per 7,983 people, and 1 College & University per 6 square miles.

In Mississippi, Greenville is ranked 76th of 508 cities in Colleges & Universities per capita, and 61st of 508 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Greenville Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Greenville Colleges & Universities.

Keplere Institute Technology 1255 South Raceway Road Greenville, MS

Ms State Univ Delta 4006 Old Leland Road Greenville, MS

Professional Hospice Care Services 340 Shackelford Drive Greenville, MS Business Education, Vocational Education

West Boliver Vocational Technical 541 Railroad Street Greenville, MS Business Education, Vocational Education