Colleges & Universities in Hopkins County, KY

There are 6 Colleges & Universities in Hopkins County, Kentucky, serving a population of 45,985 people in an area of 542 square miles. There is 1 College & University per 7,664 people, and 1 College & University per 90 square miles.

In Kentucky, Hopkins County is ranked 33rd of 120 counties in Colleges & Universities per capita, and 31st of 120 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Hopkins County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Hopkins County Colleges & Universities.

Kentucky Rural Health 900 Hospital Drive Madisonville, KY

Madisonville Community College 401 Madison Square Drive Madisonville, KY

Madisonville Community College 150 School Street Madisonville, KY Post-Secondary Education

Madisonville Community College 1081 Thornberry Drive Madisonville, KY