Colleges & Universities in Janesville, WI

There are 3 Colleges & Universities in Janesville, Wisconsin, serving a population of 63,957 people in an area of 34 square miles. There is 1 College & University per 21,319 people, and 1 College & University per 11 square miles.

In Wisconsin, Janesville is ranked 103rd of 922 cities in Colleges & Universities per capita, and 100th of 922 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Janesville Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Janesville Colleges & Universities.

Center For Transportation Studies 1740 West US Highway 14 Janesville, WI Post-Secondary Education

Rock County State Of Wisconsin-Human Services 3530 North County Road H # F Janesville, WI College & University, County Government Office

University Of Wisconsin Extension Rock County 51 South Main Street Janesville, WI College & University, County Government Office