Colleges & Universities in Lancaster, OH

There are 5 Colleges & Universities in Lancaster, Ohio, serving a population of 39,732 people in an area of 19 square miles. There is 1 College & University per 7,946 people, and 1 College & University per 3 square miles.

In Ohio, Lancaster is ranked 161st of 1454 cities in Colleges & Universities per capita, and 143rd of 1454 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Lancaster Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Lancaster Colleges & Universities.

ABC Basic Medical Training Center 2217 West Fair Avenue Lancaster, OH College & University, Tuition

Carol Roche PhD 112 East Main Street Lancaster, OH

Fairfield County Government 831 College Avenue Lancaster, OH

Fairfield County Ohio State University Extension 224 East Main Street Lancaster, OH