Colleges & Universities in Latrobe, PA

There are 8 Colleges & Universities in Latrobe, Pennsylvania, serving a population of 8,071 people in an area of 3 square miles. There is 1 College & University per 1,008 people, and 1 College & University per square mile.

In Pennsylvania, Latrobe is ranked 121st of 2580 cities in Colleges & Universities per capita, and 91st of 2580 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Latrobe Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Latrobe Colleges & Universities.

College Gust 727 Depot Street Latrobe, PA

College Louis W Jr 809 Mission Road Latrobe, PA

Saint Vincent Archabbey College And Seminary 300 Fraser Purchase Road Latrobe, PA

Saint Vincent College Marketing And Communications 300 Fraser Purchase Road Latrobe, PA