Colleges & Universities in Lebanon, TN

There are 6 Colleges & Universities in Lebanon, Tennessee, serving a population of 30,212 people in an area of 39 square miles. There is 1 College & University per 5,035 people, and 1 College & University per 6 square miles.

In Tennessee, Lebanon is ranked 80th of 645 cities in Colleges & Universities per capita, and 81st of 645 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Lebanon Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Lebanon Colleges & Universities.

Cumberland University 403 South Maple Street Lebanon, TN

Cumberland University Student Center 218 Greenwood Road Lebanon, TN College & University, Library

Tennessee College-Applied Tech 418 Harding Drive Lebanon, TN Post-Secondary Education

UT Extension & TSU Extension Wilson County 925 East Baddour Parkways Suite 100 Lebanon, TN