Colleges & Universities in Limestone County, AL

There are 6 Colleges & Universities in Limestone County, Alabama, serving a population of 91,695 people in an area of 560 square miles. There is 1 College & University per 15,282 people, and 1 College & University per 93 square miles.

In Alabama, Limestone County is ranked 33rd of 67 counties in Colleges & Universities per capita, and 15th of 67 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Limestone County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Limestone County Colleges & Universities.

Athens State University 1115 US Highway 31 South Athens, AL

Athens State University 161 North Clinton Street Athens, AL

Athens State University 121 South Marion Street Athens, AL

Auburn University Ext Service-Limestone County 1109 West Market Street Athens, AL