Colleges & Universities in Lincoln County, MT

There are 5 Colleges & Universities in Lincoln County, Montana, serving a population of 19,249 people in an area of 3,612 square miles. There is 1 College & University per 3,849 people, and 1 College & University per 722 square miles.

In Montana, Lincoln County is ranked 8th of 56 counties in Colleges & Universities per capita, and 11th of 56 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Lincoln County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Lincoln County Colleges & Universities.

Flathead Vly Community Clg-Lincoln 101 East Lincoln Boulevard Libby, MT

Hypnotherapy Professional College 238 US Highway 93 South Eureka, MT College & University, Technical & Trade Lessons

Hypnotherapy Professional College 421 US Highway 93 North Eureka, MT

Libby Adventist Christian School 206 Airfield Road Libby, MT College & University, Private School, Religious Education