Colleges & Universities in Madison County, NE

There are 6 Colleges & Universities in Madison County, Nebraska, serving a population of 35,062 people in an area of 573 square miles. There is 1 College & University per 5,843 people, and 1 College & University per 95 square miles.

In Nebraska, Madison County is ranked 19th of 93 counties in Colleges & Universities per capita, and 5th of 93 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Madison County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Madison County Colleges & Universities.

Joseph's College Cosmetology 3415 West State Street Norfolk, NE Barber & Beauty Lessons, College & University

Joseph's College-Cosmetology 202 West Madison Avenue Norfolk, NE Barber & Beauty Lessons, College & University

Nebraska Christian College 1800 Syracuse Avenue Norfolk, NE

Northeast Community College 1700 North Victory Road # 16 Norfolk, NE Post-Secondary Education