Colleges & Universities in Midvale, UT

There are 4 Colleges & Universities in Midvale, Utah, serving a population of 32,249 people in an area of 6 square miles. There is 1 College & University per 8,062 people, and 1 College & University per 1 square miles.

In Utah, Midvale is ranked 36th of 351 cities in Colleges & Universities per capita, and 8th of 351 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Midvale Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Midvale Colleges & Universities.

Institute Of Human Anatomy 6880 South Creekcove Way Midvale, UT Business Education

ProServe Bartending 75 East Fort Union Boulevard Conference G Midvale, UT Business Education

Salt Lake Academy Dental Assstng 6933 South 700 West Midvale, UT Dental Courses

Two Little Hands Productions 101 East Fort Union Boulevard Suite A Midvale, UT Business Education