Colleges & Universities in Millersville, PA

There are 5 Colleges & Universities in Millersville, Pennsylvania, serving a population of 8,366 people in an area of 2 square miles. There is 1 College & University per 1,673 people, and 1 College & University per square mile.

In Pennsylvania, Millersville is ranked 153rd of 2580 cities in Colleges & Universities per capita, and 116th of 2580 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Millersville Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Millersville Colleges & Universities.

Millersville University 101 North George Street Millersville, PA

Millersville University Of PA 198 Creek Drive Millersville, PA College & University, Religious Education

Millersville University Of Pa 20 Dilworth Road Millersville, PA

Millersville University Of Pennsylvania 1 South Duke Street Millersville, PA College & University, Library