Colleges & Universities in Mount Pleasant, SC

There are 7 Colleges & Universities in Mount Pleasant, South Carolina, serving a population of 80,661 people in an area of 46 square miles. There is 1 College & University per 11,523 people, and 1 College & University per 6 square miles.

In South Carolina, Mount Pleasant is ranked 71st of 496 cities in Colleges & Universities per capita, and 63rd of 496 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Mount Pleasant Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Mount Pleasant Colleges & Universities.

Bishop England High School 363 Seven Farms Drive Mount Pleasant, SC College & University, High School, Private School, Religious Education

College Of Charleston 85 Patriots Point Road Mount Pleasant, SC

College Planning U 1175 Mathis Ferry Road Apartment E8 Mount Pleasant, SC

Health Innovations 635g Long Point Road Mount Pleasant, SC Adult Education, College & University, Technical & Trade Lessons