Colleges & Universities in Otter Tail County, MN

There are 7 Colleges & Universities in Otter Tail County, Minnesota, serving a population of 57,790 people in an area of 1,972 square miles. There is 1 College & University per 8,255 people, and 1 College & University per 281 square miles.

In Minnesota, Otter Tail County is ranked 25th of 87 counties in Colleges & Universities per capita, and 29th of 87 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Otter Tail County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Otter Tail County Colleges & Universities.

Community Behavioral Health Hospital Fergus Falls 1801 West Alcott Avenue Fergus Falls, MN

Education Minnesota Department 1001 East Mount Faith Avenue Fergus Falls, MN Business Education

M State 405 Colfax Avenue Southwest Wadena, MN Post-Secondary Education, Vocational Education

M State Fergus Falls 1414 College Way Fergus Falls, MN