Colleges & Universities in Overton County, TN

There are 6 Colleges & Universities in Overton County, Tennessee, serving a population of 21,995 people in an area of 434 square miles. There is 1 College & University per 3,665 people, and 1 College & University per 72 square miles.

In Tennessee, Overton County is ranked 8th of 95 counties in Colleges & Universities per capita, and 23rd of 95 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Overton County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Overton County Colleges & Universities.

Fortis College 4550 South Jefferson Avenue Cookeville, TN

Tenn Tech University Clg-Edu 2+2 1 Williams Enterprise Drive Cookeville, TN

Tennessee College Of Applied Technology-Livingston 740 Hi Tech Drive Livingston, TN College & University, Technical & Trade Lessons

Tennessee College-Applied Tech 740 Hi Tech Drive Livingston, TN Post-Secondary Education