Colleges & Universities in Saratoga Springs, NY

There are 8 Colleges & Universities in Saratoga Springs, New York, serving a population of 27,682 people in an area of 29 square miles. There is 1 College & University per 3,460 people, and 1 College & University per 3 square miles.

In New York, Saratoga Springs is ranked 208th of 2100 cities in Colleges & Universities per capita, and 280th of 2100 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Saratoga Springs Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Saratoga Springs Colleges & Universities.

Academy For Learning & Retrmnt At Empre Stte Cllge 2 Union Avenue Saratoga Springs, NY

Empire State College 111 West Avenue Saratoga Springs, NY

Flow Management Technologies 112 South Broadway Saratoga Springs, NY Adult Education, College & University, Technical & Trade Lessons

Glotzbach Phillip & Marie 791 North Broadway Saratoga Springs, NY