Colleges & Universities in Southaven, MS

There are 6 Colleges & Universities in Southaven, Mississippi, serving a population of 52,434 people in an area of 42 square miles. There is 1 College & University per 8,739 people, and 1 College & University per 6 square miles.

In Mississippi, Southaven is ranked 80th of 508 cities in Colleges & Universities per capita, and 62nd of 508 cities in Colleges & Universities per square mile.

List of Southaven Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Southaven Colleges & Universities.

Angela Mccaleb 2078 Queens Court Southaven, MS Adult Education, College & University, Technical & Trade Lessons

Belhaven University 7111 Southcrest Parkways Suite 105 Southaven, MS

Jacksonville Theological 8816 Highway 51 North Southaven, MS

Mississippi Education Office 2611 Central Parkways Southaven, MS