Colleges & Universities in Washington County, MS

There are 5 Colleges & Universities in Washington County, Mississippi, serving a population of 48,002 people in an area of 725 square miles. There is 1 College & University per 9,600 people, and 1 College & University per 144 square miles.

In Mississippi, Washington County is ranked 30th of 82 counties in Colleges & Universities per capita, and 18th of 82 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Washington County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Washington County Colleges & Universities.

Keplere Institute Technology 1255 South Raceway Road Greenville, MS

Mississippi State Univ-Delta 82 Stoneville Road Leland, MS

Ms State Univ Delta 4006 Old Leland Road Greenville, MS

Professional Hospice Care Services 340 Shackelford Drive Greenville, MS Business Education, Vocational Education