Colleges & Universities in Wichita County, TX

There are 8 Colleges & Universities in Wichita County, Texas, serving a population of 131,778 people in an area of 628 square miles. There is 1 College & University per 16,472 people, and 1 College & University per 78 square miles.

In Texas, Wichita County is ranked 90th of 254 counties in Colleges & Universities per capita, and 39th of 254 counties in Colleges & Universities per square mile.

List of Wichita County Colleges & Universities

Find addresses, phone numbers, fax numbers, hours & services for Wichita County Colleges & Universities.

Alpha And Omega Resource Church 300 Elwood Street Wichita Falls, TX College & University, Medical & Dental Assistant Training

Christie Dellanebbia PhD 1800 Rose Street Wichita Falls, TX

Embry Riddle Aeronautical University 402 Sheppard Access Road Wichita Falls, TX

Texas A-M Univ-Corpus Christi 411 South Holly Street Burkburnett, TX